Rabu, 9 September 2009

Nokia 6151


Memang susah untuk mendapatkan Nokia6151 ini di pasaran sekarang ini, kerana ianya tiada dalam dimana-mana kedai telepon di Malaysia. Kalau anda teringin mendapatkannya cubalah cari di mudah.my manalah tahu anda bernasib baik agaknya. secara kebetulannya saya pun dapat telepon ni pun kat sana juga.

Saya selalu ke Pulau Pinang bekerja di sana dan kebetulan juga ramai rakan-rakan PTT disana, diaorang punya handset memang gila gila semuanya kerana diorang memang otai dalam PTT ni. Saya bertanyakan kepada Doctor PTT disana hanphone apa yang paling kuat, dan dia memberitahu cubalah hang cari NOKIA6151 kalau ada. Saya pun teringat kat rakan PTT iaitu Mat Gombak kerana dia ada menyimpan telephone ni tapi tak guna katanya nak buat koleksi.

Puas saya memujuk Abg Mat untuk menjualnya kepada saya tapi tak dapat jugak. Kemungkinan Abg Mat kesihankan saya dan dia pun tolong saya cari kat mudah.my. Memang dah nasib badan katakan ada rakan PTT yang nak cuci tangan baru je nak jual nokia6151 nya kat sana. Abg Mat pun bagi contact number dihubungi, dan saya pun terus call dan dapat nokia6151 ni dengan harga RM250.

Memang puas hati menggunakan handphone ni kerana ianya laju dan tak perlu di modify lagi. kalau di modify tu tak tahulah saya macam lipas kudunglah agaknya. Nak modify pun sayang gila rasanya.

"BERSAMA MENGERATKAN SILATULRAHIM"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan